poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Sesja obsesja, czyli jak jeszcze bardziej zamieszać w swoich zwojach



Wiem, wiem możecie być nieco w szoku ze względu na wygląd bloga, ale ostatnio zafascynował mnie pewien program do obróbki zdjęć na tyle, że doszło do wielu zmian również wstecznych i póki mi nie przejdzie nie podejrzewam żeby to był koniec. Dlatego dziś ani ładu, ani składu tu nie szukajcie, bo będą mega wariacje w temacie efektów specjalnych i oczpoląs raczej gwarantowany.


 
Zrobiłam co prawda tylko kartki, ale pokażę je w tysiącach różnych odsłon tym bardziej, że szkoda mi czasu na klepanie w klawiaturę. Z pewnością uporządkuję się z czasem i kolorystycznie i stylistycznie i wybiorę, co mi najbardziej pasuje, ale póki, co nie wiem kiedy to nastąpi. A na razie niech żyje bal.  








Ponieważ poprzedni notes na nieokiełznane myśli okazał się za mały, bo całego tego kłębowiska nie da się w nim żaden sposób przejrzyście upchnąć zrobiłam nieco większy i już widzę, że ten też nie spełni swojej roli. Żeby się uporządkować potrzebny mi jest kajet o solidnych gabarytach, ale to pewnie następnym razem.
 




Zwierzętom też nie odpuściłam. Poniżej zdjęcia pt. - znajdź Maryśkę i oczywiście kilka wariacji. 





  Maryśka gwiazda filmowa. 




Łaskawie podniosła swój łepek zza zawijasów, bo przecież każdy ma swoje zwoje i to takie na jakie zasługuje.  


Pies super patriota zjada nawet ogryzki po jabłkach.
 


18 komentarzy:

  1. ha ha no odsłon kartek sporo :):) i niektóre efekty obróbki bardzo fajne bo eksponują szczegóły danej kartki !!
    a karteczki śłiczne :):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamusiu!, ależ bajeczne! Kartki fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. A dla mnie ten różany notes byłby idealny! cudny jest♥ więc Grażynko....jeśli nie będziesz go używała to ja się z chęcią nim zaopiekuję☺☺☺
    Pozdrawiam cieplutko♥
    ps. karteczki oczywiście cudne i świetne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne efekty:) Twoje zdjęcia zawsze bardzo mi się podobały, bo oddawały klimat Twoich prac, ale tu oddają jeszcze bardziej. Mnie też czasem wciąga edycja, aż oczy bolą i wiem, że z różnych prób trudno wybrać tą, która podoba się najbardziej, bo każda na swój sposób jest wyjątkowa... A ciekawa jestem bardzo cóż to za program tak Cię wciągnął?
    Karteczki jak zwykle śliczne i z fajnym przesłaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna ta dziewczyna na pierwszej kartce!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No to poszalałaś, pozytywnie...
    Gdzieś Ty to wynalazła?
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie, kochana, to nie są tylko karteczki, ale AŻ KARTECZKI ! Tyle cudów,że nie wiem, które najpiękniejsze! Ale chyba NR 1 to ten piękny różany notes. Prawdziwe cacko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki,pudełeczka i inne Twoje rzeczy tu prezentowane zawsze mi się podobają,bo dopracowane w każdym szczególe.Zdjęcia i blog po zmianach zyskały na wyrazistości.Gratuluję pomysłu.Ja może zrezygnowałabym z takich dodatkowych ozdobników dostępnych w programie(serduszka,błyski itp) ale to Twój blog i Ty decydujesz co Ci odpowiada.
    Ja też mam ciągły problem z wyglądem bloga i dopasowaniem zdjęć,tła i cały czas próbuję,ulepszam z różnymi skutkami.Tym bardziej podziwiam ten klimacik u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Grażynko! Oj bajeczny ten Twój nieład! Cudne karteczki, notes, chciałabym tak tworzyć! Co to za program do obróbki zdjęć dorwałaś? Może ja też coś pokombinuję? Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tu nigdy nie można się nudzić, ale bardzo lubię zmiany i ciekawa jestem następnych szaleństw. Pozdrawiam dziewczyny dwie Grażynę i Maryśkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te kartki! te kuronki, gazy, fotki, gipiury! Jednak mnie najbardziej oczarował pies super-patriota...nie ze względu na tę głupią akcję, ale że taki smakosz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to się pobawiłaś :) Ten fioletowy pieron to debeściak! ;D
    Pozdrawiam psa patriotę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poszalałaś kobieto z tymi efektami specjalnymi ;D , ale karteczkami jestem zauroczona ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak niesamowite kartki Ty jeszcze pokazałaś w taki sposób, że odbieram to jako coś pięknie nierzeczywistego, pomimo szarości, jest to tak piękne, że zawiesiłam się totalnie!!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiem jak inni ale ja oczopląsu nie dostałam... hihi
    świetne karteczki ... a z różami olśniewajaca !!!
    miłego wypoczynku życzę

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak u Hitchcocka!
    Zaczęłaś spokojnie, potem piorun trzasnął, aż się krew z serca polała. :D
    Oczy mi chyba z wrażenia mgłą zaszły, bo momentami nie widzę wyraźnie.
    Maryśka się w ten świat wkomponowała idealnie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartki rewelacyjne, jak i efekty fotograficznych zmagań ;) super to wszystko wygląda! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam! Karteczki piękne , olsniewajace. Dziekuję za odwiedziny i zapraszam na nowe kosze: mojeklimatylonia.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń